تبلیغات
مطالب و نظرات بانکی - اطلاعیه شماره یك و دو درمان از سوی اداره كل رفاه بانک ملی ایران (ویژه همکاران) [cb:blog_page]

مطالب و نظرات بانکی

بانک ملی نماد اعتماد , سرعت , دقت , امنیت , خدمات برتر و پیشرو در ارائه خدمات به عموم مردم


پیام سرا

اطلاعیه شماره یك و دو درمان از سوی اداره كل رفاه بانک ملی ایران (ویژه همکاران)

با سلام و احترام، 

به اطلاع كلیه همكاران محترم شاغل، بازنشسته و وظیفه بگیر بانك می رساند پیرو قرارداد منعقده فی مابین بانك ملی ایران و شركت بیمه البرز، با هدف ارائه خدمات بهینه و ایجاد رفاه بیشتر و رفع دغدغه درمان در سایه كسب رضایت پرسنل و وابستگان آنها، امور درمان صرفاً در بخش بستری به شركت فوق الذكر واگذار گردیده و تاریخ اجرای طرح مذكور از 15/5/1393 می باشد. لذا كلیه بیمه شدگان محترم بانك می توانند از تاریخ مذكور از كلیه بیمارستان های طرف قرارداد شركت بیمه البرز در سطح كل كشور بدون پرداخت فرانشیز و با دریافت خدمات FULL درمان با ارائه كارت ملی و یا دفترچه درمانی بانك و كارت درمان كه متعاقباً ارسال می شود، بهره مند گردند. 
بدیهی است دستورالعمل اجرایی مربوطه بانضمام لیست مراكز طرف قرارداد به نحو مقتضی به كلیه واحدها ابلاغ و كال سنتر 24 ساعته ای نیز جهت پاسخگویی به هرگونه ابهامات طی روزهای آینده راه اندازی خواهد شد. 
واحد مجری: اداره كل رفاه و درمان 
تلفن تماس: 60992940-60992974

اطلاعیه شماره 2 درمان از سوی معاونت منابع انسانی

پنجشنبه 2 امرداد 1393 
 بیمه درمان از ضروری ترین بیمه های رفاهی هرسازمان بوده كه افراد با اتكا به آن می توانند حداقل آسودگی خاطر و تامین امنیت بهداشتی را احساس نمایند . حدود و ثغور بیمه های درمانی می تواند از حداقل خدمات درمانی شروع و به بیمه كامل بهداشت و درمان و حتی در بخش های پیشگیری گسترش داشته باشد كه دامنه این خدمات رابطه مستقیم با سطح رشد و توسعه جامع سازمان و در نهایت كشور را دارد. در بانك ملی ایران نیز از ابتدا سعی در گسترش ارائه خدمات در بخش درمان بوده كه تاسیس بیمارستان بانك ملی از بارزترین شاخصه های آن می باشد كه در طی دهه های اخیر كادر درمانی آن خدمات بی وقفه و ارزنده ای را نثار خانواده بانك نموده اند . لیكن پس از گذشت سال ها و با افزایش جمعیت جامعه بانك ملی و كسر بودجه بهداشت و درمان و عدم به روز رسانی فعالیت ها و تكنولوژی بیمارستان و وجود بیمارستان های فوق تخصصی با تجهیزات و كادر مجرب و مطرح در سطح كشور ، ظرفیت موجود پاسخگوی رفع نیازهای پرسنل نبوده كه این امر در قبال خدمات درمان ناكافی توام با نارضایتی بسیار ، هزینه های سنگین و قابل توجهی به بودجه بانك تحمیل نموده است . مضاف بر اینكه همكاران در تهران و یا افراد مراجعه كننده از ادارات امور استان ها به تهران تنها محدود به استفاده از امكانات این بیمارستان بوده اند كه خود مغایر با حقوق و منشور اخلاقی بیمار می باشد . كه خوشبختانه با ورود جناب آقای دكتر همتی مدیریت محترم عامل بانك وشناخت مشكلات درمان بانك ، دستور بر بررسی طرح واگذاری درمان به بیمه های بازرگانی را صادر نمودند كه در این راستا اداره كل رفاه و درمان كه سال ها با تغییر نام آن در صدد فرصتی جهت تحول در ورطه درمان و خدمات رسانی بیشتر و بهتر به كاركنان بوده طرح فوق را در دست گرفته و با بررسی های كارشناسان و تلاش بی وقفه و تشكیل جلسات متعدد با همكاری واحدهای ذیربط و حمایت های مدیران ارشد بانك در مدت زمان كمتر از 5 ماه پروژه فوق را به سرانجام رسانیده است كه بر آن اساس پس از طی مراحل قانونی و برگزاری مناقصه ، شركت بیمه البرز به عنوان برنده مناقصه برگزیده شده و در تاریخ 30/4/1393 نیز تفاهم نامه فی مابین مدیران عامل بانك ملی و شركت بیمه البرز امضا شد و مقرر گردید رسماٌ از تاریخ 15/5/1393 مفاد قرارداد مذكور توسط طرفین اجرایی گردد و بدین ترتیب برای اولین بار در مدت فعالیت بانك ملی ایران، خانواده بزرگ این بانك تحت پوشش بیمه مذكور از خدمات بستری مراكز طرف قرارداد شركت بیمه گر به صورت Full درمان و بدون سقف و فرانشیز بهره مند گردند . هدف از اجرای طرح مذكور تنها ارائه خدمات بهینه و گسترده تر و ایجاد رفاه بیشتر جهت پرسنل و وابستگان آنها و رفع دغدغه درمان در سایه كسب رضایت بیشتر می باشد كه متعاقب آن صرفه جویی در هزینه كل بهداشت و درمان را نیز به ارمغان خواهد داشت. از سایر دستاوردهای واگذاری درمان بستری ،دسترسی به بیمارستان ها و مراكز درمانی مختلف در سطح شهر تهران و سایراستان ها علاوه بر بیمارستان بانك و حذف پیچیدگی و بوروكراسی اداری و رعایت حقوق بیمار می باشد كه متعاقب آن بیمار می تواند در انتخاب بیمارستان و پزشك معالج خود مختار بوده و بدون طی مراحل اداری جهت دریافت معرفینامه ، با ارائه كارت ملی و كارت درمان بستری كه ارائه خواهد شد مراجعه نمایند. همچنین همكاران شاغل ، بازنشسته ، وظیفه بگیر و خانواده تحت پوشش ایشان در شهرستان ها نیز امكان بهره مندی از خدمات درمان بستری در هر نقطه از كشور را كه تمایل داشته باشند ، دارا خواهند بود آنچه حایز اهمیت است ارائه خدمات درمان بستری به صورت Full درمان و بدون فرانشیز و با صرف بودجه ای به مراتب كمتر از گذشته خواهد بود . امید است بتوان باهمكاری تنگاتنگ كلیه همكاران صدیق و زحمتكش این موسسه عظیم اقتصادی با  اداره كل رفاه و درمان و سایر بخش های مرتبط ، بالاترین درجه خدمات رسانی را داشته باشیم . ضمناٌ با ایجاد مركز  CALL CENTERمشترك مابین بانك و بیمه مزبور پاسخگوی 24 ساعنه كلیه سئوالات و ابهامات و رافع نگرانی همكاران در جای جای كشور خواهیم بود .   

   


معاونت منابع انسانی
اقدام کننده:  اداره كل روابط عمومی




موضوع: اخبار بانک،

[ چهارشنبه 1 مرداد 1393 ] [ 04:03 ب.ظ ] [ davood vahdati ]

[ نظرات() ]

[