تبلیغات
مطالب و نظرات بانکی - همراه بانک ملی [cb:blog_page]

مطالب و نظرات بانکی

بانک ملی نماد اعتماد , سرعت , دقت , امنیت , خدمات برتر و پیشرو در ارائه خدمات به عموم مردم


پیام سرا

همراه بانک ملی

    همراه بانک ملی

     
      خدمات همراه بانک ملی نسخه 4.1

    مشتری گرامی ضمن سپاس از انتخاب همراه بانك ملی  برای انجام امور بانكی خود، به اطلاع می رساند جهت استفاده بهینه از این سامانه قبل از استفاده فایل راهنما را كاملا مطالعه نمایید .

    توجه: به منظور پرهیز از ارجاع مشتریان بانک به  شعب و جهت پوشش هر چه فراگیر تر مشتریان ضمن رعایت جوانب امنیتی سامانه ، جهت ثبت نام مشتریان استفاده کننده از سامانه ، از رمز حساب که در سرویسهای تلفنی نیز قابل استفاده می باشد ، کمک گرفته شده است. 

     

    خدمات در حال انجام نرم افزارهمراه بانك ملی 

    • انتقال از حساب به کارت 
    • دریافت اطلاعات تسهیلات 
    • صورت حساب کارت
    • اطلاعات سه شارژ آخر ، بررسی نسخه و دریافت آخرین پاسخ
    • مشاهده مانده حساب
    • مشاهده گردش حساب
    • انتقال به حساب دیگران(سیبا)
    • انتقال وجه بین بانکی(پایا)
    • پرداخت اقساط تسهیلات
    • استعلام چک
    • تعیین مبلغ چک
    • انتقال وجه بین حسابهای دارای یك شماره مشتری
    • پرداخت قبض
    • خرید شارژ سیم كارت
    • دریافت اطلاعات شارژ سیم كارت 
    • نرخ ارز
    • مانده کارت شتابی
    • اعلام مفقودی کارت
       موارد اضافه شده در نسخه  3.0  به بعد 

    • تعریف 3 تم برای همراه بانک ملی و ایجاد قابلیت انتخاب تم توسط کاربر
    • ایجاد کیبورد مجازی و قابلیت فعال و غیر فعال نمودن کیبورد مجازی توسط کاربر
    • افزودن دگمه های ارسال و بازگشت به برنامه و حذف منوی گزینه ها از برنامه
    • امکان ثبت و حذف شماره حسابها، کارتها، تسهیلات و شناسه های شبای پرکاربرد توسط کاربر و استفاده از شماره ها و شناسه های تعریف شده در عملیات بانکی همراه بانک ملی
    • افزودن شناسه پرداخت به سرویسهای انتقال وجه به حساب خود، انتقال به حساب دیگران و انتقال از حساب به کارت
    • فعال نمون قابلیت پرداخت اقساط تسهیلات درون بانکی(فعلا برای تسهیلات مرتبط با شماره مشتری مربوطه)
    • ایجاد منوی جدید سرویس های چک و افزودن سرویس های جدید تعیین تاریخ سررسید چک و انتقال اطلاعات چک به سیم کارت فعلی
    • فعال شدن قابلیت حسابهای متصل به کارت در سرویس های کارت
    • فعال شدن قابلیت اطلاعات شارژهای خریداری شده در یک تاریخ خاص در منوی سایر سرویسها
    • حذف منوی سرویسهای یک طرفه

    جهت استفاده از کلیه سرویس های سامانه همراه بانک به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم فعال سازی همراه بانک اقدام نمایید. لازم به ذکر است در نسخه جدید همراه بانك برای دریافت كلیه خدمات این سامانه  تکمیل فرم فعال سازی در شعب بانک الزامی است.


    دانلود نرم افزار نسخه 4.1 (جدید)

    فایل مربوط به سیستم عامل آندروئید


    کد انواع ارز:

     

    کد سوئیفتی

    نام

    اجزاء

    کد ارز

    تعداد ارقام اعشار

    USD

    دلار آمریکا

    سنت

    01

    2

    EUR

    یورو

    سنت

    94

    2

    GBP

    پوند انگلیس

    پنس

    02

    2

    JPY

    ین ژاپن

    ---

    23

    0

    CHF

    فرانک سوییس

    سنتین

    04

    2

    AUD

    دلار استرالیا

    سنت

    56

    2

    CAD

    دلار کانادا

    سنت

    31

    2

    NOK

    کرون نروژ

    سنت

    10

    2

    DKK

    کرون دانمارک

    سنت

    11

    2

    SEK

    کرون سوئد

    سنت

    09

    2

    AED

    درهم امارات

    فلس

    14

    2

    KWD

    دینار کویت

    فلس

    17

    3

    BHD

    دینار بحرین

    فلس

    62

    3

    QAR

    ریال قطر

    فلس

    41

    2

    OMR

    ریال عمان

    فلس

    26

    3

    SAR

    ریال عربستان

    فلس

    59

    2

    TRL

    لیر ترکیه

    قروش

    38

    2

    INR

    روپیه هندوستان

    پیسه

    13

    2



      نکات ایمنی
    به منظور استفاده مناسب و ایمن از سامانه همراه بانک ملی، به نکات زیر توجه فرمایید: 

    •    نرم افزار همراه بانک ملی را تنها از طریق مراجعه به وب سایت اینترنتی بانک ملی ایران Www.Bmi.Ir دریافت نمایید. 

    •    به هیچ عنوان نرم افزار را از روش های دیگر نظیر بلوتوث (Bluetooth)خارج از شعب بانک ملی، اینفرارد (Infrared)، سایر سایتهای اینترنتی، پست الکترونیک و ... دریافت ننمایید.

    •    به هیچ وجه رمزهای خود (رمز حساب، رمز اول و دوم کارت و رمز ورود به نرم افزار همراه بانک) را در اختیار دیگران قرار نداده و آنها را بروی گوشی تلفن همراه خود ذخیره ننمایید. همچنین به منظور افزایش امنیت سامانه، لازم است رمز های خود را بصورت دوره ای تغییر دهید.

    •    جهت افزایش ضریب امنیت و کارایی سامانه، بصورت دوره ای از طریق گزینه بازگشت به تنظیمات اولیه، تنظیمات برنامه را به حالت اولیه بازگردانید .توجه داشته باشید این عمل موجب از بین رفتن پیامهای دریافت شده موجود در صندوق پیامها و نیز اطلاعات ثبت نام حسابها و سرویس های یکطرفه می گردد، به همین علت می باید پس از انجام این عمل، حسابها و سرویس های یک طرفه خود را بروز رسانی نمایید.

    •    پیامهای دریافتی سامانه همراه بانک که در صندوق پیامهای برنامه قرار می گیرند را پس از خواندن، حذف نمایید.

    •    در مواردی كه به دلایل خارج از کنترل بانک (مانند اشکال در شبکه مخابراتی) سیستم همراه بانک قادر به سرویس دهی نباشد، مسئولیتی متوجه بانک نمیباشد.

    •    جهت استفاده از سرویسهای مالی سامانه همراه بانک (شامل انتقال وجه به حساب دیگران، انتقال وجه بین بانکی، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت قبض با حساب، خرید شارژ سیم کارت با حساب و تعیین مبلغ چک)، به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم فعال سازی همراه بانک اقدام نمایید. لازم به ذکر است برای استفاده از سایر سرویسهای سامانه همراه بانک، نیازی به تکمیل فرم فعال سازی در شعب بانک نیست. 

    •    فعال سازی سرویسهای مالی همراه بانک، یک روز پس درخواست متقاضی در شعبه اعمال میگردد. اگر متقاضی فقط دارای یک حساب در بانک ملی ایران باشد، عمل فعال سازی فقط برای همان حساب متقاضی انجام خواهد شد. اگر متقاضی دارای چند حساب با شماره مشتری یکسان در بانک ملی ایران باشد، عمل فعال سازی برای کلیه حسابهای متقاضی انجام خواهد شد. اگر متقاضی دارای چند حساب با شماره مشتریهای متفاوت در بانک ملی باشد، عمل فعال سازی فقط برای حساب معرفی شده در فرم فعال سازی و حسابهایی از متقاضی انجام خواهد شد که شماره مشتری آنها با شماره مشتری حساب معرفی شده در فرم فعال سازی یکسان باشد. متقاضیانی که دارای چند حساب با شماره مشتریهای متفاوت در بانک ملی هستند، در هر زمان میتوانند فقط حسابهای مربوط به یک شماره مشتری را برای یک شماره سیم کارت فعال نمایند. این دسته از مشتریان، اگر بخواهند حسابهای مربوط به شماره های مشتری دیگر خود را در سامانه همراه بانک فعال نمایند، باید به ازای هر شماره مشتری از یک سیم کارت جداگانه استفاده نموده و فرم فعال سازی مربوطه را در شعب بانک ملی ایران تکمیل نمایند.

    •    جهت غیر فعال سازی سرویسهای مالی سامانه همراه بانک، به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم غیر فعال سازی همراه بانک اقدام نمایید. عمل غیر فعال سازی یک روز پس از ارائه درخواست در شعبه اعمال میگردد. همچنین برای غیر فعال سازی، میتوانید یک پیامک که از چپ به راست حاوی شماره حساب و رمز حساب میباشد را از طریق هر تلفن همراهی به شماره 200044 ارسال نمایید. در این حالت عمل غیر فعال سازی در همان لحظه انجام شده و در صورت موفق بودن عمل غیر فعال سازی، پیامکی مبتنی بر تایید عمل غیر فعال سازی بروی گوشی ارسال کننده پیامک دریافت خواهید نمود.

    •    در صورت مفقود شدن یا سرقت گوشی و یا سیم کارت تلفن همراه، بلافاصله رمز دوم کارت خود را با استفاده از یک دستگاه خود پرداز بانک ملی ایران و رمز حساب خود را با استفاده از سیستم تلفن بانک ملی تغییر دهید و سیم کارت خود را از طریق مراجعه به اپراتور تلفن همراه، غیر فعال نمایید. همچنین اگر قبلا فرم فعال سازی همراه بانک را در شعبه بانک تکمیل نموده اید، با ارسال یک پیامک حاوی شماره حساب و رمز حساب به شماره 200044، سرویسهای مالی همراه بانک خود را غیر فعال نمایید.






    موضوع: آموزشها و نکات و هشدارهای بانکی، اخبار بانک،
    برچسب ها: همراه بانک ملی، بانک ملی ایران، گوشی، سیستم عامل اندروید، موبایل بانک،
    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    [ چهارشنبه 1 مرداد 1393 ] [ 10:27 ب.ظ ] [ davood vahdati ]

    [ نظرات() ]

    [