تبلیغات
مطالب و نظرات بانکی - نکات بانکی -درد دل همه بانکی ها [cb:blog_page]

مطالب و نظرات بانکی

بانک ملی نماد اعتماد , سرعت , دقت , امنیت , خدمات برتر و پیشرو در ارائه خدمات به عموم مردم


پیام سرا

نکات بانکی -درد دل همه بانکی ها

تاریخ : ۱۳٩۳/۸/۱٤ | ۱۱:۱٧ ‎ب.ظ | نویسنده : فیض اله علی پور

1- هنگام ورود به شعب بانک ها حتما شماره تهیه کنید هرچند اگر کسی در بانک نبود یا از دید شما پنهان مانده بود ، رعایت نوبت اول احترام به خویش است بعد احترام به دیگران .

2- چنانچه جهت وصول چک مراجعه کردید حتما چک را در فرصت اعلام شماره پشت نویسی کنید و با کارت ملی به باجه ارائه دهید ... اول اینکه کارتان زودتر راه می افتد و دوم داشتن کارت ملی در حین وصول چک الزامی است پس اگر همراه دارید متصدی را وادار نکنید برای شما بارها و بارها توضیح دهد طبق بخشنامه های بانک مرکزی حتی برای واریز وجه باید کارت ملی داشته باشید .

3- اگر کارمندی پشت میزش نیست معنی اش این نیست که از زیر کار درفته ممکن است به دستشویی رفته باشد یا برای خوردن ناهار ، با دیدن جای خالی کارمند فورا اعتراض نکنید که این کارمند کجاست چون این موضوع حس بدی در بقیه ایجاد می کند گویی اینکه کارمند بانک حق ندارد از حقوق اولیه انسانی اش استفاده کند و بقیه که از ماجرا بی خبرند تحریک می شوند به یک دلیل خیلی ساده به کارمند حمله کنند و این یعنی یک روز پر استرس

4- انجام امور بانکی تان را موکول نکنید به نیم ساعت آخر کار بانک ، نیم ساعت آخر کار بانک ،نیم ساعت بستن کارهاست هر یک سند بسته شدن کارهای بانک را به تاخیر می اندازد و البته ممکن است شما هم نتوانید یک سری کارها را انجام دهید مثلا اگر چک رمزدار دارید آخر وقت به حساب شما منظور نمی شود چون مامور چک بر ، راس یک ساعت مشخص چکهای رمزدار را می برد و از دست شعبه کاری ساخته نیست .

5- وقتی شماره تهیه می کنید حتما روی صندلی ها بنشینید و پشت باجه تجمع نکنید ، تجمع با حالت نیم خیز و خیره خیره نگاه کردن به متصدی ، به تسریع کار کمکی نمی کند ، استرس کارمند را بیشتر می کند و برای شخصیت شما هم خوب نیست .

پارسینه



[ پنجشنبه 13 آذر 1393 ] [ 10:06 ب.ظ ] [ davood vahdati ]

[ نظرات() ]

[