تبلیغات
مطالب و نظرات بانکی - بخشی از خدمات الکترونیک بانک ملی ایران [cb:blog_page]

مطالب و نظرات بانکی

بانک ملی نماد اعتماد , سرعت , دقت , امنیت , خدمات برتر و پیشرو در ارائه خدمات به عموم مردم


پیام سرا

بخشی از خدمات الکترونیک بانک ملی ایران

%


بخشی از خدمات الكترونیكی بانک ملی ایران به نقل از وب سایت رسمیBmi.ir

در حال حاضر خدمات الكترونیكی كه توسط بانك ملی ایران ارائه می شود را می توان در گروههای زیر طبقه بندی نمود: 
1-    اینترنت 
2-    خودپرداز 
3-    تلفن بانك 
4-    پیام كوتاه 
5-    همراه بانك 
6-    پایانه های فروش 
7-   
Pinpad 
8-    كارت


بطور خلاصه در هر طبقه بندی خدمات به شرح زیر ارائه می شود: 
 

بخشی از خدمات الكترونیكی بانک ملی ایران به نقل از وب سایت رسمیBmi.ir

در حال حاضر خدمات الكترونیكی كه توسط بانك ملی ایران ارائه می شود را می توان در گروههای زیر طبقه بندی نمود: 
1-    اینترنت 
2-    خودپرداز 
3-    تلفن بانك 
4-    پیام كوتاه 
5-    همراه بانك 
6-    پایانه های فروش 
7-    
Pinpad 
8-    كارت


بطور خلاصه در هر طبقه بندی خدمات به شرح زیر ارائه می شود: 
 


  1- اینترنت

1-1 سیستم بانكداری الكترونیكی (سبا) شامل ارائه خدماتی از قبیل : 
1-1-1    امكان انتقال وجه به حساب شخصی یا حساب سایرین 
2-1-1 امكان مشاهد خلاصه صورتحساب به تفكیك انواع حسابها و همچنین اطلاع از مجموع موجودی حسابهای تعریف شده در سیستم 
3-1-1 امكان مشاهده موجودی حساب تحت عناوین قابل دسترس، موثر و جاری 
4-1-1 امكان اعلام مبلغ چك های صادر شده از طریق سیستم به بانك به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی 
5-1-1 امكان مشاهده 30 تراكنش آخر 
6-1-1 امكان پرداخت قبوض خدمات 
7-1-1 امكان دستور پرداخت: با استفاده از این سرویس امكان انتقال وجه مشخصی از حساب به سایر حسابهای متعلق به وی یا دیگران به صورت اتوماتیك فراهم می گردد. 
8-1-1 انتقال وجه بین بانكی: با استفاده از این سرویس امكان انتقال وجه از حساب شخص به حساب دیگر در هر یك از بانك های كشور فراهم می گردد. 
 

2-1 پرداخت اینترنتی: این سیستم  امكان پرداخت هزینه كالا/ خدمات را در بستر اینترنت برای مشتریان فراهم می نماید. 
3-1 ارائه صورتحساب شامل: حسابهای متمركز،‌غیرمتمركز، تسهیلات، ملی تراست 
4-1 ارائه صورتحساب پذیرندگان 
5-1اعلام نتایج قرعه كشی

كانون جوانه های بانك ملی ایران، یك وب سایت بانكی ، آموزشی و سرگرمی بانك ملی ایران است كه از اوایل سال 1392 برای گروه سنی زیر 18 سال ایجاد شده و در آن كودكان و نوجوانان در مورد كارهای بانكی به طور واقعی آموزش می بینند . در این سایت بخش های مختلفی وجود دارد كه نوجوانان و كودكان می توانند پس از ثبت نام وارد هر یك از بخش ها شوند و از آن استفاده بهینه نمایند.


  2- خودپراز 

 

 شامل: اعلام مانده حساب، دریافت صورتحساب مختصر (‌ده گردش آخر حساب)، واریز وجه یا واگذاری چك از طریق خودپردازهای چند منظوره ، انتقال وجه بین حسابهای مرتبط با كارت، ملی كارت های دیگر و كارتهای عضو شتاب، پرداخت قبوض خدماتی ،‌خرید اعتبار تالیا، صدور رمز دوم كارت، تغییر رمز دارنده ملی كارت 
 


 3- تلفن بانك

 

 شامل: دریافت موجودی حساب در لحظه، اطلاع از سه گردش آخر حساب، دریافت صورتحساب از طریق نمابر، تغییر رمز حساب، اطلاع از آخرین وضعیت چك مورد نظر، اعلام مفقودی كارت، اعلام رمز حساب، پرداخت قبوض خدماتی 
 



 4- پیام كوتاه ( Sms)

 

شامل:‌اعلام گردش های انجام شده روی حساب غیرمتمركز از طریق پیام كوتاه، اعلام بدهی دارندگان ملی تراست از طریق پیام كوتاه، اعلام نتایج قرعه كشی از طریق پیام كوتاه 
 



  5- همراه بانك:

 

خدمات بانكی قابل ارائه از طریق تلفن همراه شامل: دریافت مانده حساب، دریافت سه گردش آخر، انتقال وجه، پرداخت قبوض و استعلام چك و همچنین ارائه سرویس های یكطرفه شامل ارسال سه تراكنش آخر، اعلام تراكنش های بیش از یك مبلغ معین و تراكنش های خاص 
 


   6- پایانه های فروش

 

شامل: خرید كالا، اعلام مانده حساب، پرداخت قبض 
 


7- Pinpad

شامل: برداشت وجه بدون سقف برداشت ، تغییر رمز ملی كارت، فعال و غیرفعال نمودن ملی كارت، واریز وجه، انتقال وجه از یك كارت به كارت دیگر 
 



8- ارائه خدمات كارت از طریق تولید كارت های صادر شده ملی كارت، ملی تراست ، بن كارت، مهر رضا و كارت اعتباری

 


درگاه خدمات بانک ملی ایران




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
سامانه بانکداری اینترنتی سبا صورتحساب اینترنتی
دریافت مانده حساب آنلاین پرداخت دسته ای قبوض
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
سامانه پیگیری قبوض پرداختی کارت به کارت (ملی) دریافت شناسه شبا پورتال واحدهای بانک
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
همراه بانک ملی خرید شارژ ایرانسل سامانه اطلاع رسانی پیامکی خرید شارژ همراه اول
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
محاسبه سود سپرده ها محاسبه نرخ تسهیلات سامانه ارسال پیام کوتاه ساپتا بورس آنلاین
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
گزارش گیری دفاتر پستی گزارش گیری دفاتر اسناد رسمی گزارش گیری قوه قضائیه وصول و واریز دسته ای چک ها
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
بخش ویژه همکاران سامانه عمره مفرده شماره کارت تسهیلات غیر متمرکز ثبت مشکلات دریافت کارت
 

 



موضوع: اخبار بانک،
برچسب ها: خدمات الکترونیک، بانک ملی، اینترنت بانک، کیوسک بانک، خودپرداز، smsبانک، موبایل بانک،
این صفحه را به اشتراک بگذارید

[ دوشنبه 1 فروردین 1390 ] [ 01:00 ق.ظ ] [ davood vahdati ]

[ نظرات() ]

[